سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار - مذهبی
جانها، طبیعت های بدی دارند و حکمت است که از آنها باز می دارد . [امام علی علیه السلام]
    اخبار
هشتم شوال، سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع(ع) به دست فرقه ضاله وهابیت تسلیت باد.

">
به مناسبت هشتم شوال سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع بدست ال سعود
بقیع، بغض شیعه در گلوی تاریخ (اختصاصی)
هر شیفته‌ای که دل به مدینه روانه می‌کند، بر غربت قبرستان بقیع ناله می‌کند. تربت مطهر چهار امام معصوم ـ ع ـ تنها با سنگ‌چین‌هایی نمایان است که زائر آن اجازه زیارت ندارد و باید به دل گریه کند. بقیع ... (62 بازدید)
از سوی دکتر حسینی قزوینی
مولوی عبدالحمید به مناظره دعوت شد (اختصاصی)
در پی انتشار خبر اعتراض شدید مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان نسبت به شبکه سوم سیما، دکتر سید محمد حسینی قزوینی آمادگی خود را جهت مناظره با ایشان بدون هیچ پیش شرطی اعلام کرد. (101 بازدید)
طراحی لوگوی اعتراضی به مناسبت سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (اختصاصی)
شیعه نیوز برای همبستگی و اتحاد بیشتر وبلاگنویسان شیعه، اقدام به راه اندازی بخش لوگوهای مناسبتی کرده است. در این بخش هر وبلاگنویس می‌تواند با گذاشتن یکی از کدها بلافاصله پس از تگ <body> در قالب ... (303 بازدید)
فروش سی دی‌های تکفیر شیعه در زاهدان
سی دی‌های سخنرانی های علمای وهابی در تکفیر شیعه و کشتن شیعیان، در معابر پر رفت و آمد و پیاده روهای شهر زاهدان به فروش می‌رسد. (318 بازدید)
اعتراض شدید امام جمعه اهل سنت زاهدان به شبکه سوم سیما
هرکس که به حضرت علی و اهل بیت ایشان، محبت نداشته باشد، سنی نیست
شبکه سوم سیما با فردی مصاحبه ای انجام داده است که ادعا کرده قبلا سنی بوده و در حال حاضر شیعه شده است. این فرد ادعا کرده که قبلا نسبت به حضرت علی کینه و بغض و عداوت داشته و در حال حاضر خود را بر بالای مناره ای مرتفع و دیگران را در زیر می بیند. (1407 بازدید)
به مناسبت ششمین سالگرد رحلت آیت‏الله شیرازی
نابغه قرن بیستم در تألیف
بر اثر کثرت تألیف 3 انگشت دست راست ایشان از کار افتاده بود و بدینسان طی 75 سال عمر پربرکت خویش، بیش از 1200 جلد کتاب را در زمینه‌های گوناگون علمی از خود به یادگار گذاشتند و مفتخر به دریافت لقب «نابغه قرن بیستم در تألیف» از اتحادیه بین المللی نویسندگان عرب شدند. (833 بازدید)
دکتر عصام العماد وهابی شیعه شده:
برخی مسلمانان حقیقت شیعه را درک نکرده‌اند
دکتر عصام العماد که از وهابیت به مذهب تشیع روی آورده است گفت: برخی از مسلمانان هنوز به درک درستی از شیعه دست نیافته‌اند؛ زیرا مذهب امیرالمومنین(ع) حق است. (955 بازدید)
یک مفتی وهابی: کشتار شیعیان؛ قربة الی الله!
نباید به شیعیان اجازه داد تا سمت های مهمی را در کشور به دست گیرند، ضمن آنکه باید قربة الی الله! با فرزندان شیعه در دانشگاهها سختگیری کرد . در صورت لزوم حتی کشتار شیعیان واجب است! (1325 بازدید)
بیانات مهم رهبری درباره ولایت فقیه و اظهارات منتسب به ایشان
ایشان در پاسخ به سئوال یک دانشجو درباره تبیین حدود ضد ولایت فقیه افزودند: ضدیت یعنی دشمنی کردن، اما اگر کسی معتقد به مسئله ای نبود ضد آن نیست. (1311 بازدید)
معمر قذافی:‌ ‌‌همه‌ مسلمانان‌ شیعه‌ هستند!
معمر قذافی رهبر لیبی دیشب در مراسم شب قدر گفت همه مسلمانان شیعه هستند زیرا همه آنها پیرو اهل بیت (ع) هستند. به گزارش شیعه نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، خبرگزاری لیبی اعلام کرد: قذافی موارد ... (1681 بازدید)
خاطره تلخ آیت‌الله مکارم از برخورد وهابی‌ها در مدینه
فراموش نمی کنم در سال های نخستین که به زیارت خانه خدا مشرّف شده بودم، در مدینه منظره عجیبی دیدم که مرا سخت در فکرفرو برد. گروهی به نام «آمرین به معروف» (از متعصّبان وهّابی) با ریش های بسیار بلند ... (4242 بازدید)
به رگبار بسته شدن یک روحانی شیعه بر روی منبر در خاش
حجت‌الاسلام مهدی توکلی از طلاب فارغ‌التحصیل مدرسه علمیه امام صادق (ع)‌ زابل، شب گذشته حدود ساعت 30/9 بر روی منبر مسجد روستای افتخارآباد خاش توسط دو شرور موتورسوار به رگبار بسته شد. (1692 بازدید


 
نویسنده: احمد رضا مفتاح |  شنبه 86 مهر 28  ساعت 12:18 صبح